- FashionUP!
CASHUP! - Voucher Minden rendelésre
|
Ingyenes kiszállitás több mint 19.990 Ft
144 536 38 / Órarend H-P / 09:00 - 18:00 144 536 38 / 9:00-18:00
0
Az Ön kosara üres


0

Elállási és visszaküldési lehetőségek

 

A termékek vásárlás elállás és csere lehetősége

A FashionUp! igyekszik minden esetben a lehető legmagasabb szolgáltatást nyújtani ügyfelei részére, azonban ennek ellenére természetesen elő fordulhat, hogy Ön mégsem lesz teljesen elégedett szolgáltatásainkkal. Az alábbiakban megtalálhat minden fontos információt az elállással és a cserével kapcsolatban.

 

A visszaküldés feltételei a következők:

A vásárolt terméket visszaküldheti indoklás nélkül a távértékesítési 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében,a vásárlástól számított 14 munkanapon belül.

Amennyiben a megrendelt termék bármilyen okból nem nyerte el tetszését, azt visszaküldheti nekünk.Ilyen esetben vagy kicseréljük Önnek a terméket vagy visszatérítjük a termék árát (a szállítási díjakat kivéve). Bármely esetre, megkérjük vegye fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

 

A termék VISSZAKÜLDÉSÉNEK folyamata:

1. Először töltse ki az „Elállási és visszavásárlási űrlapot”– ez a visszaküldési folyamat elindításához szükséges mind csere, mind pedig pénz visszatérítés esetén. Ezt megteheti az online felületen keresztül .

2. Csomagolja be a visszaküldeni kívánt termékeket. Fontos, hogy az eredeti zacskó vagy dobozzal együtt csomagolja be a terméket.

3. A csomagba tegye be: a garanciajegyet (ha van ilyen) és a számlamásolatát.

4. A vásárló kérésére a Fashionup ki küldheti a futárt,a futér árát a vásárló fizeti.

 

Fontos információk és figyelmeztetések:

Nem fogadjuk el a postán visszaküldött terméket. A futárszolgálattal küldött terméket mindenesetben nyomon is követheti a futárszolgálat oldalán.

A visszaküldés költségei minden esetben a megrendelőt terhelik!

A visszaküldött termék ellenértékének visszatérítésére a visszaküldéstől számított 14 napon belül kerül sor az elállási űrlapon meghatározott bankszámlára.

A visszaküldött termékeknek és a csomagolásának (pl. dobozok/cipős doboz/ékszerek doboza), hibátlannak és sérülés mentesnek kell lennie. Fontos, hogy a csomagnak tartalmaznia kell a termékek sérülésmentes címkéjét is.

Ha a termék nem az eredeti állapotában érkezik vissza, a FashionUp fenntartja magának a jogot,hogy termék javítására vagy ha az nem megoldható, akkor az ár különbözet fedezésére egy illetéket vessen ki a megrendelőre, mely a visszatérítendő díjból kerül levonásra

 

 

2. Átvételkor sérülten érkezett termék

 

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékeket hibátlanul szállítsuk ki. Viszont ha hibás vagy sérült terméket kapna, vegye fel velünk minél előbb a kapcsolatot, email: office@fashionup.hu).Ezután mi gondoskodunk a termék cseréjéről. Fontos, hogy ebben az esetben is töltse ki a visszaküldési nyomtatványt.

 

Ebben az esetben a termék kicserélésének és szállításának költségei a FashionUP-ot terhelik. Abban az esetben, ha átvételkor a termék csomagolás láthatóan sérült, deformálódott,javasoljuk, hogy ne vegye át a terméket és jelezze nekünk, hogy nem vette át a terméket. Kérjük, ilyenkor jelezze nekünk azt is, hogy miért nem vette át a terméket.

 

3. Téves kézbesítés vagy a weboldalon szereplő leírásnak nem megfelelő termékek

 

Ha más terméket szállítottunk ki Önnek, mint amit megrendelt, kérjük, minél előbb jelezze felénk a tévedést, hogy elindulhasson a visszaküldési és csere folyamata.

A visszaküldési folyamat a Elállási és visszavásárlási űrlapot kitöltésével indul, fontos, hogy az összes mezőt töltse ki. Ilyen esetben minden költség (visszaküldésének és új termékkiküldésének költségei is) a FashionUp!-ot terheli. 

Ha a megrendelt termékről nem felel meg a weboldalon leírtaknak, akkor azt visszaküldheti nekünk és mi kicseréljük egy másik termékre vagy visszatérjük a vételárat.  Ehhez először töltse ki a visszatérítési nyomtatvány. Ha egy másik terméket választ a visszaküldött helyett, akkor a termék kicserélésének és szállításának költségei a FashionUP-ot terhelik.Magasabb értékű termék esetén a különbözetet meg kell a vásárlónak fizetnie,alacsonyabb árú termék esetén pedig a különbözetet a FashionUp visszatéríti.

 

A termék megrongálása vagy eladásra nem alkalmas állapotban történő visszaküldése eseténa FashionUp megtagadhatja a cserét vagy pénzvisszatérítést.

 

Higiéniai okokból a"Fehérnemű" kategóriába tartozó termékeket nem cseréljük.

Iratkozz fel a hírlevélre!
Top